Mor- och Dotterdag

I onsdags var jag uppe i stan för att klippa mig, blev en helt annan Jenny, hihi super skoj, det var många komentarer om min frisyr och bara bra sådanna oxå!

Efter det att jag hade klippt mig så skulle jag och min kära mor umgås lite. Först var vi och åt en jättegod kina buffé, älskar kina mat, och mer ska det bli, åker om exakt en vecka, ska bli såååå skönt!!!
Sen var vi och kollade lite i olika butiker, både inrednings- och klädesbutiker.
Tog bussen över till Ringe och kollade lite där. köpte lite kläder och lämnade tillbaka lite av syrrans. Hittade ett par skit snygga stövlar som jag har letat efter i åratals, de var inte riktigt som jag hae tänkt mig men närmast jag nånsin har komit, de var lite stora i vaden men men det gör nog inge, ska nog åka in i helgen och köpa de tror jag...
Sen efter vår lilla tur på stan åkte vi hem till mamma och pappa och fikade lite och bara umgicks, super trevligt, saknar verkligen att bo i stan, men samtidigt så är det rätt skönt här nere på landet. och så är det ju så dyrt att ha häst uppe i stan :S

     Mamma och jag       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0