This is noooot good...

Shit. måste nog spärra mitt kort eller ge bort det till david så att han får gömma det, för det bevisatt att jag inte klara av att ha det själv.
Har lovat mig gång på gång att jag inte behöver några nya kläder, att jag borde spara mina pengar lite, men det gå inte, så fort jag ser någe snyggt jag vill ha så köper jag oftas det, har t.om börjat ingnorera prislappen, inte bra. Och när jag väl är duktig att låta bli ett plagg så kan jag inte sluta tänka på när jag ska upp till stan och köpa plagget, så jag är lite duktig och låter pengara sitta inne någa dar extra... Suck, känns som om det kommer att bli några drastiska åtgärder snart....

Men ack så snygga kläder jag har köpt idag, plus att jag har en sprillans ny frilla, såååå annorlunda, har inte vant mig själv riktigt än.

OCH har planer på att sticka upp till stan nästa vecka och köpa de kläder jag var duktigt att låta bli att köpa idag...

Ska nog "tappa bort" mitt bank kort snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0