Nu är det packat och klart

Har precis packat ner det sista i min lilla (?) väska... Det fick bli hocheytrunken som väska, den andra var för liten... Mitt motto när jag ska bort är att det är bättre att ha för mkt med sig än för lite, man vill ju ha lite att välja på....

Är trött som en jag vet inte vad. Men somna i bilen kommer jag nog allt göra. Så det är bäst att Michis kör bra ;)

Var och hämtade tältet igår. Och det fanns beskrivning på hur man bygger upp det! Tjoho! Är inte världsbäst på att sätta upp tält direkt...

Nä äta upp sista mackan, borsta tänderna och kolla att jag fått med mig allt en sista gång, för snart kommer Michis och plockar upp mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0