Är man ledig så är man

Idag är en riktigt slappar dag. har bosatt mig i min lilla soffa och bara slappat. Först har jag kollat på de avsnitt jag missat av Gossip Girl, sedan blev det även de senaste. Så nu får man vänta på att de säns i USA innan jag kan kolla på dem, men det som väntar på någe gott...

har även kollat på filmen "the private lives of Pippa Lee" lite seg ett tag, men sedan blev den lite bättre.

Sitter emellanåt och läser lite i min fina rosa handbok. mkt somska tas in och tänkas över, men SJUKT KUL!!!!

hade även tänkt att kanske gå på en promenad, men när man ser att det vräker ner massa snö så tappar man lätt suget :( Jävla april-väder! Kan solen inte bara få skina för fullt varje dag??? Min solbränna från Kina håller på att blekasbort, inte ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0