1:a December

Idag har jag inte varit lika slapp som jag var igår. Körde ett hårt pass på gymmet med min PT och det känndes mkt bättre om man jämför med hur det känndes i måndags, fy jävlar säger jag bara...
Sedan när jag kom hem så tog jag hundarna på en timmas promenix, riktigt skönt ute! Kan inte tro att det är första december idag. Det brukar ju vara kallt, grått och blött/snöigt. Medans det här är klarblå himmel, solen som värmer och runt 15grader :D Looove it!

Tvättat två maskiner med kläder oxå. Behövligt efter resan, passa på att slänga ner Alexanders tvätt samtidigt, så det blev fulla maskiner. Man vill ju inte slösa på miljön för mkt.

Har även tittat igenom två filmer nu på dagen. Först var jag tvungen att se vampiers sucks, den var väl inte den bästa jag har sett, men nu är den sedd iaf. Lär nog inte bli någon mer gång heller. Sedan såg jag Easy A, den var så sjukt mkt bättre! En riktig Jenny film :D Den kommer jag nog se fler gånger! Inte alls som jag trodde att den skulle vara, visste ju iofs inte vad den handlade om innan, bara att det var rätt så bra skådisar i den :P

Ne ta och fixa det sista med tvätten nu, motionera hundarna en snabbis och sedan handla för att slutligen hämta upp Alexander på skolan :D

Just det såg Victoria secrets fashion show igår. Skulle gårna oxå vilja vara en smal och snygg model så man fick gå på de visningarna... But dream on....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0