It's FRIDAY!!!

Jävklar vad veckodagarna går fort här! Känns som om att jag inte gör så mktpå dagarna men ändå rusar de förbi! Och idag är det 1:a oktober, hjälp! redan?!?!
Trivs fortfarnade lika bra här. Men tyvärr så är detta min sista helg med min vän Petra. Nästa vecka åker hon tillbaka till tyskland :( Vill inte. Vi har verkligen klaffat med varandra! Har så roligt ihop!

Men idag kommer det en ny au pair hit, hon är i samma ålder som mig, så jag hoppas att vi ska kunna fungera ihop. Anledningen till att jag inte umgås så mkt med de andra au pairerna är att de antingen är mkt yngre än mig och vi har inget gemensamt... Eller så bryter de för mktpå spanska, så det käns bara konstigt att ha en konversationmed varandra :( tråkigt men så är det...


Fick ett litet paket igår från min älskade mor hemma i Sverige :D Fick lite bakartiklar, så nu jäklas ska det bakas! Fick även lite svesnka tidningar, trevligt!

Ne nu ska jag slappa lite innan det är dags att sätta igång och göra lite saker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0