Hockey!

Igår kväll var jag och tjejerna och kollade på hockey. Det var Carolina Hurricanes vs. New York Rangers. Älskar att kunna gå och se en sport där man förstår reglerna!
Vi hade dock inte världens bästa platser. Men med tanke på att vi betalade 10 dollar för biljetterna så ska man väl inte klaga.. Efter första perioden så förflyttade vi oss ner till bättre platser. Så vi satt riktigt nära de 2 sista perioderna :D
Henke Lungqvist spelade inte denna match, men vi såg att han satt neranför oss och tittade på. Så jag och Gabbie knatade ner som två fjortisar och knäppte av massa kort :P

Träffade även två killar som var från Sverige. Riktigt trevliga var de. Vi ska förmodligen ut med dem nästa helg :)

Idag så åker jag och 7 andra tjejer upp till Theresa farm-house. Där vi ska baka, slappa, äta och dricka gott, umgås och bara ha det bra i helgen. Ska bli riktigt skönt. Ska försöka att släpa ut mig på åtminstonde en löparrunda under tiden jag är där uppe. Har en känsla av att det inte kommer att bli så mkt nyttig mat ;)

Nu ska jag forsätta att städa klart här hemma. Sedan packa och göra mig iordning för avfärd.

Bloggar förmodligen på söndag kväll eller på måndag igen. Ha en trevlig helg på er nu!



Hockey!


Fin-fin profilbild på Henke :P


Jag och tjejerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0