JULAFTON!!!!

Idag är det Julafton! Känns dock inte riktigt som jul :( Lite för varmt, inge snö, förmånga mil bort från familjen... Men det ska nog bli bra iaf :D

Vi firade lite svensk jul här igår! Jag och Theresa lagade middag, eller jag lagade väl mest :P Det blev; köttbullar, prinskorv, Janssons, brysselkål, 3 sorters sill, skinka, rödbetssallad, ägg, risgrynsgröt, lussekatter, rocky road, bountybollar, pepparkakor och glögg. Så det var så gott så! Och det tyckte de andra oxå :D
Efter det så åkte jag, Theresa och Gabbie till mallet och införskaffade de sista julklapparna. Älskar shoppingen här i USA! Tror istort sett ALLA butiker hade rea! Och det var bra reor! 50% på ALLT i butiken osv. Varför kan vi inte ha det så i Sverige?????

Hur som helst. Ska strax hoppa in i duschen och sedan blir det lite frulle innan vi ska möta upp Gabbie på Starbucks för julklapps-byte :D

Men God Jul på er alla där hemma! Och hoppas att eran dag blir underbar med familj och mat! Och självklart massa julklappar!!! Saknar er alla! Men nästa jul är jag hemma! :D

Puss och Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0