Onsdag, Wednesday, Mittwoch

Idag har det varit en riktigt skön dag. Vet inte riktigt varför, men det bara känns som det när jag tänker tillbaka på dagen.

Var ute och gick med hundarna som vanligt på morgonen innan jag åkte till skolan. Var mkt roligare idag i skolan än vad det var igår.
4 utav mina klasskamrater plus min lärare försökte även att övertyga mig att jag ska läsa tyska 2 med dem. Men jag vet inte riktigt än hur jag ska göra. Måste betala lite själv då efter som det blir mer än de 500dollar som familjen betalar. Men de erbjöds sig att ha bull-försäljning så att de kunde hjälpa till med min avgift :D

Tränade på gymmet gjorde jag oxå. Känns riktigt bra, men det känns som om att det enda som blir mindre på mig nu är mina bröst, inte magen eller armarna... Suck och stön.. Men snart hoppas jag att jag minskar på de RÄTTA ställerna.

På eftermiddagen har jag bara umgåtts med Alexander. Han har gjort läxor och jag har fixat middag. Idag blev det ugnsstekt lax med pressad potatis, romsås och spenat. Mums!  (Btw, min chicken tandoori som jag gjorde häromkvällen blev en stor hit! They loved it!)
Tycker det är så roligt med min famlij här. De tycker att jag gör underbar mat varje dag! Idag sa även Teresa att hon ville ha en kokbok med alla mina recept i när jag åker. Annars kommer de ju svälta ihjäl :P

Ne leta lite resor nu kanske. Börjar fundera på vart jag ska åka på min sista månad här i staterna. Finns ju lite att välja på...

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha ja du läs mer tyska och imponera på amerikanarna =)

Jag vill oxå ha lite Jennymat här hemma. Vi kanske kan anställa dig som aupair hos oss....

Jag har slut på matidéer sen länge. Jag har skrivit det förut, släng upp lite recept så man får lite inspiration!

Puss gullesnuttan min <3

2011-02-10 @ 09:56:40
Postat av: Mammi

Svårt att välja resmål??? vad sägs om Södermalm =:)

Klart du ska läsa mer tyska, skippa några shoppingrundor så har du till avgiften. <3

2011-02-12 @ 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0