Football, party, familjemiddag

Hallå där :P

Helgen som var har varit riktigt rolig! I lördags så åkte jag och hämtade upp både Julia och Gabbie för att sedan möta upp Theresa, Sarah och Holden för lite picknick. Mkt trevligt. Satt i en park och pratade och hade det trevligt undertiden Holden sprang runt och lekte. Efter det så åkte vi hem en snabbis till mig och lämnade av lite saker för att sedan bege oss till säsongens första fotbolls match (amerikansk fotboll) Jag fick alla 6 biljettern av min värdpappa, det visade sig att det inte var ngn som kunde gå på matchen, så tack för den :D De andra tjejerna hade aldrig varit på en match förut, så det var mkt uppskattat!
Tror vi vann med över 30 poäng, vi gick när det var 10 minuter kvar för att försöka undvika all trafik.

När jag och Julia kom hem så stod min familj hemma i köket och lagade mat för fulla muggar, så vi hjälpte till lite och sedan blev det middag och supergod efterrätt! Tittatde även på filmen soul surfer, riktigt bra! Ni som inte har sett den SE DEN!!!!

Sen gick  jag och Julia upp på mitt rum och gjorde oss iordning för en utekväll på stan. Mötte upp flera av hennes kompisar nere i Chapel Hill. Var ok. Gick inte till det roligaste stället direkt, så det slutade efter lite traskande fram och tillbaka på Ben&Jerry glassbar :D Satt och mumsa glass klockan 1 på natten och diskuterade alla människor som gick förbi. Rikitgt roligt faktiskt :P

Igår var jag ute och sprang 3 miles först på morgonen med Teresa. Sedan åkte vi och hämtade upp Alexander och hade lite lunch med honom och Nelson.
Sen hem och plugga lite för att sedan ha en trevlig kväll med hela min familj. Robs mamma och Robs son Jim kom över och vi hade middag och spelade ett roligt spel, kommer inte ihåg vad det hette, men vi satt i nästan 3-4 timmar med det spelet.

Idag är det Beachen som gäller! Hoppas att det inte blir allt för dåligt väder bara! Men det ska hur som helst bli skönt att komma bort!

Ohh just det, bokade mig även en lite resa igår. Så nu blir det Boston mellan Jul och nyår! Trevligt!


Jag, Gabbie och Julia på matchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0