Hallåååååå! :P

Idag har jag tagit det lugnt på träningsfronten. Blev en promenad med hundarna i spåret som jag i vanliga fall brukar springa i, men mina knän är fortfarande lite ömma sedan igår... Sedan blev det ett litet yoga pass, riktigt skönt :D

Annars så har det inte hänt så mkt idag. Slappat och bara varit. Inte behöva göra tusen saker och ha varje minut uppbokad. Ja mina dagar är rätt så fulla med saker innan jag måste åka och hämta Alexander i skolan...

Imorgon är det dags för skola för mig, börjar få lite små panik över att vi har prov nästa vecka. Helt plötsligt så känns det som om jag inte vet någe... PANIK! Men jag får börja plugga i tid helt enkelt och gå igenom allt vi gjort.

Och snart börjar Gossip Girl :D Glad! 2 och en halv män ska oxå börja idag, men jag hittar inte rätt kanal på min tv, har för många :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0