Löpning och bak

Började denna fredag med att åka till ett motionsspår och springa lite lätta 11 miles, runt 17,6km tror jag det blir :P Hade bara tänkt att springa 9 miles, men det blev visst 2 till :P Var inte allt för jobbigt, bara sista biten. Trodde flera gånger att jag var framme, men icke... Missade regnet precis! När jag var klar och knatade den sista biten till bilen så började det regna lite smått, vilket jag iofs tyckte var riktigt skönt, men sen när jag satte mig i bilen så öppnade himlen sig och det bara vräkte ner, ibland har man tur :P

Sedan iväg och handla lite och sen gå en sväng med hundarna. Gjorde klart det sista på Nelsons tårta oxå, fick lite äggvitor över så jag passade på att göra lite maränger på en gång.

Hämtade upp Alexander och gjorde klart det sista på tårtan. Det blev en Black forest cake, men istället för att ha grädde runt om kring så gjorde jag en choklad mousse och sedan spritsade jag lite grädde ovanpå :D

Sedan hoppa in i bilen och köra över till Greensboro. Lämnade av tårtan och Alexander. Åt middag med dem innan jag körde tillbaka hit, och nu är jag så trött så jag ska hoppa i säng. Även fast klockan inte ens är 9. Men är man gammal så är man :P


Lilla tårtan, hoppas den är lika god som den ser ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0