Wrightsville beach

Igår så åkte jag och 4 kompisar som sagt till beachen! Vi startade härifrån strax efter 8 på morgonen. Efter att vi plockat upp alla så gjorde vi ett stopp på vägen. På Cracker barrel för lite frukost. Gott som vanligt!

Efter att vi åkt igenom värsta regnovädret så var vi äntligen framme vid beachen och den strålande solen! Vi sprang genast ner till havet och började bada i det härliga vattnet! Dock var det sjukt stora vågor, så man fick se till att ha koll på när vågen kom och vart bikin satt efteråt... Satt inte rätt alla gånger. Men fy fan vad skoj vi hade! Blev till och med uppspolad på standen på rygg, mindre skönt, lite peeling som jag sa.
Tyckte jag var riktigt duktig med att smörja in mig. Men tydligen inte. Skyller på att det var vinden som blåste bort min sollotion, för jag är lite för röd på vissa ställen... Men men så kan det gå ibland.

Var kvar där tills halv 6, så efter att vi alla försökt få bort så mkt sand som vi bara kunde (hade sand ÖVERALLT!!) så satte vi oss i bilen och började rulla hemmåt igen.

Kom hem runt 9 på kvällen och efter att ha tagit en efterlängtad och skön dusch så blev det hopp i säng för mig!

Varit duktig nu på morgonen och gjort klart min läxa, som jag så duktigt skutit upp till sista stund :P Så nu blir det att åka iväg till skolan :D


Frukost!!!


Beachen!

Fler bilder kommer så fort jag snott bilder från de andra tjejerna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0