En rolig tisdag tack vara steffi =)


Fan vad skönt det är att få sova ut ibland, vaknade idag vd tio över tio, då killen kom hem och väkte en... kanske lika bra det, men åååh så skönt det var att få sova ut, har verkligen längtat efter det.

Igår kom en tav mina bästa kompisar och hälsade på mig, lilla Steffi, var så skoj att träffa henne, var typ nyår sist, inte bra alls... måste skärpa oss.

Först var vi ute och red, var och plaskade med hästarna , var rätt så skönt i värmen. sen var vi uppe vid sjön och badade lite, var lite kallt men efter ett tag då kroppen istort sätt domnat bort så gick det att bada lite till :) Jätte bra med tanke på min förkylning....

Sen satt vi hemma och slappade ett tag sen var hon tvungen att åka hem, började jobba tidigt idag så tror hon måste upp vid 5 eller någe, jobbigt.

Själv är man ledig i 3 dagar nu, ska bli sååå skönt, sen om precis en vecka åker jag och syrran ner til grekland, mm värme, kanske lite väl mkt, men men förhoppningsvis får man lite färg....

Nä nu ska jag äta lite frukost/lunch (brunch).

Kommentarer
Postat av: steff

hihi det var roligt!! :D :D

2007-08-08 @ 12:14:38
URL: http://spinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0