Torsdag...

Illa mkt illa, håller på att bli dunderförkyld nu, inge bra, bara jobbigt, super jobbigt....  Men det ska nog gå iaf...

Sitter här hemma och slappar mig lite nu, har städat lite här hemma och röjt ut massa gamla kläder som jag inte vill ha längre, som jag ska ge bort, orkar inte lägga upp på tradera just nu, bara massa jobbo ch det orkar jag inte så jag ger bort allt istället, snabbt och smidigt.

ska väl gå ut och handla lite mat, hittade inte så mkt i skafferit/kylen, har iofs massor men inget som jag var sugen på...

Sen ska jag bara slappa och kolla på film, skööönt, sen ska jag ut till stallet senare med Moa, efter det att hon slutat skolan, sen är det bara att åka till jobbet efter det och jobba mina hela 3 timmar, hur ska jag klara mig ;) hehe

Mmm annars då. Mini det lilla tillskottet i familjen håller på att driva mig till vansinne ibland, bara springer runt och för oväsen av sig, men så är det väl att vara kattunge, men hon är välldigt söt och gosig imellan åt oxå, så så jobbig är hon nog inte :D
       Lite bilder på henne, ska försöka lägga upp några bättre senare. inte orka läggain alla på datan än...

Nä nu ska jag gå och handla lite gott och hämta ut lite saker på posten.

Kram banan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0