Shoppoholic???

Ja, det är en rätt så bra beskrivnng på mig.. Var inne i Södertälje idag med Malin, hon skulle kolla på en jacka och jag skulle bara köpa en topp, men det blev en vinterjacka, super snygg!!!  men lite dyr... och så blev det en till topp, super snygg den oxå, men vad det ekade i min plånbok. illa... Sen att jag var tvungen att köpa mat till mina kissar oxå, gjorde ju inte saken bättre...800kr i bara mat. fattigt värre....

Men lite jobbigt var dagen, stod i kön på H&M och skulle betala mina toppar då jag inså att jag hade kortet kvar på jobbet, PANIK!!!! tur att de hade en bank i centrum, så där stod jag i 20 min för att kunna ta ut lite pengar....

Mm killen förstod inte hur jag hade råd att köpa massa kläder när jag inte ens har råd att betala hyra, nä du sötis, det förstår inte jag heller.... illa nu allså, inte bra att handla massa kläder för mina sista ören... och lönen som kommer nu är ju ingen höjdare precis, har inte jobbat speciellt mkt plus att jag var i grekland i 1½ vecka....

nä nu sk ajga duscha och sedan äta mat, vrål hungrig!

Hade gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0