It's so quiet...

Och det är inte roligt! Min röst har lagt av! Kan knappt prata och när jag väl gör det så gör det skint ont i halsen :( Hate it!

Aja hur som helst så ska jag jobba idag. Kommer inte kunna säga någe, varken när jag svarar i telefonen eller när kunderna kommer och frågar mig saker, rätt så skönt i och för sig när man tänker efter :) hehe

Men men nog om det. Igår var vi och firade min kära syster yster som fyllde år, hela 25 år blev hon! Så nu är hon närmre 30 än 20, illa....

Jag hade gjort lite smörgåstårta (lite för mkt...) som var jätte god och alla uppskattade den :D Så idag ska jag över och sno lite innan jag drar vidare till jobbet.
Bara jobb idag och imorgon 17-20 sen drar vi till FRANKFURT! Ska bli så skoj! Hoppas bara att rösten ger med sig innan dess. Ska dessutom tävla i helgen så det vore bra om man blev frisk och kunde rida lite också innan.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0