Dags at ta upp studierna???

Har funderat ett tag nu på at börja plugga igen. Men har haft lite problem tidigare då jag inte vetat vad det är jag vill plugga till. Men nu tror jag att jag vet någolunda iaf... Tror det lutat mot Pr och Marknadsföring. Verkar rätt så roligt. Så nu ska jag kolla upp lite.
Hade även planer på om man ska prova att plugga utomlands. Blir ju en lite större kostand, men verkar såå mkt roligare! Och man är en erfarenhet rikare :D Så nu är det bara att välja USA eller England. USA känns som något helt nytt. Men där är det ett till problem :( New York eller LA?? Sen är det lite dyrare och krångligare at åka dit. Medans England känns mer runt hörnet, billigare och närmre hem (inte för att det spelar så stor roll för mig, men för alla somska hälsa på mig :D )

Nä fundera lite och se vad man ska göra...

Kommentarer
Postat av: Andrea

ENGLANd för i helvette!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D helst bmouth också, de har skitbra PR linjer + att vi kan ses HELA tiden!!!!! :D

2009-08-26 @ 09:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0