Vår

Idag fick jag vårkänslor direkt när jag steg utanför dörren. Känndes så mkt varmare i luften än vad det vart på länge.

Skönt när man tillslut slutade på jobbet, efter en kall dag i frysen... Sen direkt till stallet och ut och rida i det fina vädret! Så härligt och Amadeus var helt underbar idag. Bara älskar den hästen!

Nu kom Michis precis innanför dörren med sin korv. Vi ska slappa och titta på Desperate Houswifes. Samt äta supergoda sockerbullar :) tackar jocke för dem!


Imorgon börjar jag inte förren 3. Sovmorgon med andra ord. Måste bara hinna ut i stallet innan :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Berättar du för mig vad som hände? våran tv vill inte som jag vill.... puss

2009-03-31 @ 20:39:53
Postat av: Michis

Jaaa, sofia. Det som häne var att jag förde den heta tunnbrödsrullen och innehållande korv till min mun.sedan.... bet jag av en bit och tuggade glatt och frenetiskt vidare tills det endast återstod lite överblivet mos....Då högg vi in på våra speciallevererade sockerbullar och mumsade glatt vidare....:D

2009-04-01 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0