det gör ont

Det är en bara beskrivning om hur det känns just nu. Har riktigt ont i revbenen idag. Mkt värre än igår, men de säger att dagen efter är värst. Så vi hoppas på att det går över tills imorgon. sen är det höften som spökar, har ont där också och svullket är det men inge blått.

Syster har varit så snäll och tagit hand om mig hela dagen. Tog en liten tupplur hemma förut för att jag hade lite ont i huvudet och undertiden så städade och diskade hon i köket. Såååå snäll. Jag har världens bästa syster! Älskar henne!!!!

Ska prova att jobba imorgon i alla fall. Har inte råd att vara hemma mer. Räcker att jag var hemma i två veckor förut med foten. Sen måste jag bli bra tills på söndag, vill verkligen tävla! Spar de starka värktabletterna jag fick av läkaren tills dess :D

Nä dricka lite te med syster nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Honey!! Varför? Var rädd om dig <3

STOR KRAM

2009-05-07 @ 20:01:49
URL: http://honungens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0