Fullt ös medvetslös

ungefär så ser mina dagar ut. Hat flyttat till mitt lilla hus nu, och än så länge så trivs jag :D Men det är mkt kvvar i gamla lägenheten oxå. Massa saker som ska packas ner och åka iväg med. Tur att ma inte bor större än vad man gör. Måste seriöst ha en stor rensning någon dag -SNART!!

Men men har fått tv ute i huset, men fortfarande inge internet. Vill ha mobilt men vet inte om det funkar så bra ute i skogen :S Förvirrande....


Nä nu ska jag fixa maten och sedan åka ut tillmigoch äta (har ingen spis.... än....)


Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Du får ta lite foton på ditt lilla hus så man kan se hur du bor. Vart flyttar David nu då, å hur känns det att vara särbos?

2009-11-27 @ 03:11:45
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0