Blöjbyte

Idag var jag duktig igen :D Stack iväg till gymmet och körde ett 50min spinningpass och sedan körde jag lite armar!
Sedan var även jag och David ute och gick med hundarna i 50min :D Mkt skönt. Ska försöka göra lite fler utomhusaktiviterter imorgon eftersom det kommer bli runt 15grade PLUS! lovley!

Åkte över till Ulrika på eftermiddagen. Juliana var där med sina två värdbarn så det var full rulle! Fick även erbjudandet av Ulrika att byta blöja på Rachel, tackade nej, men sedan när de fick reda på att jag aldrig har gjort det så blev jag ju tvungen att göra det nästa gång hon gjordei blöjan. sså nuhar jag lärt mig någe nytt, vid 25års ålder! :P Men man lär sig ju någe varje dag!

Sedan blev det att åka till vetrinären och hämta Hugo, sedan hämta kemtvätten. Passade då på att beställa hem lite kina mat till mig och David, eftersom kina restaurangen ligger nästintill vägg i vägg.

Imorgon blir det att bara julgodis och annat gott :D

Mn nu ska vi bara slappa och ha det mysigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0