Teknikjävlar!

Försöker fixa en julklapp till min morfar så här i sista minuten som vanligt. Och tro på fan att inte datan ska strula som bara den! Hatar hatar hatar! Så irriterad, Hinner skriva/göra en sak innan sidan låser sig och sedan stängs ner. Ahhhhh! Får hoppas att det bara är ikväll den bråkar och att det går bättre imorgon!

Annar så är allt bra. Hade min sista tränings session idag :( tråkigt. Men det ser ut som om att vi forsätter igen efter jul! woho! Kanske blir beach-klar för första året på läääänge! Jag håller tummarna iaf!

Var och skrev mitt placement test idag. Hann dock inte klart. de skulle stänga. Så jag får åka tillbaka imorgon om Alexander har skola dvs (de sägs att det ska snöa imorgon och gör det det så stängs skolorna) Annars blir det att åka in på fredag.

I helgen så blir det slappt känns det som. Förmodligen hittar jag och Ulrika på något eftersom Daniel får fin besök och då duger tydeligen inte vi längre :(
men på Söndag kväll kommer min darling! 4 månader har det då gott. Jäklar vad tiden går fort!


Beach 2010!


Beach 2011?!?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Jenny! var har du hittat kortet på mig som ung för beach 2011?? = )

2010-12-16 @ 11:06:07
Postat av: Anonym

Hej Jenny! vilken snygging!

Vi alla tvåbenta och fyrbenta önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt år!



Från oss alla Hjelmingebor till dig

2010-12-16 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0