Slappo som blev mindre slapp

Idag täkte jag att jag skulle hoppa träningen. Fick genast lite halv dåligt samvete. Men det ändrades rätt så snabbt så fort jag slutade jobba :D

Först var jag ute på landet med pappa och där hjälpte jag till med att klippa gräset. och NEJ det är ingen enkel match att klippa gräset. Inte när man har en el.gräsklippare som man måste dra fram och tillbaka och det blev extra tugnt med tankte på att gräset var närmare 3dm... men det gick. var lite svettig efteråt ;)

Sedan åkte jag hem och först så mättes jag utav det glädjande beskedet att Michis var kvar! Hon mellanlanda lite här innan hon forsatte ner till Skåne :D Sedan när hon åkt så gick jag och Kerstin och hundarna på en låååång promenad. Tror den var x antal kilometer, (mer än 5iaf...) det var sååååå skönt! varmt i luften och superfint kvällsväder!

Så när jag tänker efter så var jag inte så slapp idag :D och jag måste erkänna att det var lite skönt att slippa det förbaskade löpbandet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0