Fet Vs Smal

Blev så glad häromdagen när jag köpte min klänning. Kunde ha storlek 8, brukar alltid ha 10 i den butiken annars, tjoho tänkte jag! Men det fick jag snabbt ångra. Var inne i en butik idag och skulle titta på en vinterjacka, en tröja och en väst. Mm det var ju riktigt roligt. Storlek L satt tajt! Hallå! Det är inte så att jag är värsta fetknoppen liksom! Men tydligen är jag för stor för den butiken. SKIT! Älskar deras kläder. Men men det är ju en bra anledning till att köra ännu hårdare på gymmet...

Hur som helst. Annars har dagen varit fullproppat med saker jag skulle göra. Lämna tillbaka lite kläder, tvätta, hämta kemtvätten, handla mat, träna mm. Men fickade allt inna jag hämtade Alexander, mkt skönt!

Lagade ugnstekt kyckling med ugnsrostade grönsaker, smörstekta champinjoner och tzatziki idag. Mmm gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0