Finally Friday!

Sa var det fredag igen, veckorna bara rusar forbi! Trodde aldrig att tiden skulle ga sa fort!

Har nyss kommit hem fran mitt sista traningspass med min PT denna vecka. Ska kora pa mandag igen, innan jag aker over till LA. Korde pa riktigt hart idag, men vill man ha resultat sa far man sta i! Tycker att jag ser lite slimmare ut ibland, men jag vet inte om det ar sa eller bara positiv inbildning :D

Idag ska jag och Alexander aka over till Ulrika och hennes barn efter skolan, ska bli kul att se hur det gar. Men jag hoppas pa det basta. Hade lite planer for helgen, men just nu har jag noll koll pa vad som kommer att handa.

Jobbigt att alla butiker har superrea denna helg, jag som varken har pengar eller tillatelse att shoppa, SKIT! men men far helt enkelt stanna inne sa att man inte blir frestad!

Min data fungerar fortfarande inte! Irriterande! Nagon som vet hur man kan losa problemet? Datan startas, men skarmen kommer inte igang, helt svart! Eller maste jag lamna in den pa lagning? Har ju bara haft den i kanppt ett halvar! Hatar takniska saker nar de inte funkar! Man kanner sig sa handikappad da!

Ne hoppa in i duschen nu och aka och handla hundschampoot som jag glomde att kopa igar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0