Söndag 26sep

Igår var jag, Petra, Juliana och Paula ute och shoppade lite, igen.... Men jag tycker att jag var lite duktig för en gångs skull. Shoppade inte så mkt. Blev bara en kofta, en topp och en ring :D bra där Jenny! (shoppade iof en del i fredags oxå...)

Men igår var det hemma kväll som gälde! Köpte hem kinamat, gjorde egen dessert och sedan slappade vi framför tv och bara tog det lugnt. Skönt.

Men nästa helg blir det förhoppningsvis utgång! Måste bra hitta ett par snygga högklackade skor, men har inte hittat några som fallit mig i smaken både utseende och pris mässigt... jobbigt.

Idag ska jag och Petra kolla in ett nytt shoppingmall. Ska försöka att inte handla allt för mkt. Sedan blir det tidig middag med A:s pappa. travligt trevlilgt.

Nu är det dags att hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0