God morgon!

Här är det fortfarande morgon :p Precis kommit hem igen efter att jag och Theresa släpt av Holden på skolan. Hon ska skypa lite snabbt med deras ev nya au pair, och sedan ska vi till gymmet! Som jag längtat! Känns som om jag inte gjort någe vettigt de senaste dagarna, bara legat i soffan och jäst och kollat på How I met you mother...

Var dock lite duktig igår, åkte iväg med en massa utav mina kläder för att först se om de i en butik ville köpa lite av mina saker, vilket de ville :D Sedan åkte vi till Goodwill och gav dem resten. Så nu känner man sig lite duktig.

Annar så har det inte hänt så mkt. Som sagt, mkt slappande... Försöker rensa bland mina kläder varje dag, men det är så sjukt svårt att veta vad jag vill ha kvar och vad jag kan göra mig av med. Hatar att man bara kan ha två väskor med sig på flyget och att det ska vara sååååååå dyrt! Kommer dock vara ännu dyrare när jag ska få med allt till Sverige igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0