Har någon sett mitt körkort???

OMG igår var det en helt tokig kväll! Kommer inte ihåg så himla mkt mer än att jag hade så jävla roligt!

Ulrika, Juliana, Daniel, Christian och jag var ute och festade! Började med att förparta lite här hemma och diverse öl-spel. Sedan tog vi taxi ner till Franklin, där vi klubbade hela natten lång! Smugglade in Ulrika på klubbar hon igentligen inte fick vara på, drack goda drinkar, dansade som en tok, ramlade som en galning osv.... Hur skoj som helst!
Insåg dock när vi skulle gå att mitt körkort försvann nån gång under natten...Hmm, undra vart det är nu... Frågade en utav poliserna utanför klubben hur jag ska göra när jag tappat bort det. Han var så artig och hjälpsam så. Så imorgon ska jag ringa till klubben och se om de hittar det, annars så ringer jag till polisen och anmäler det tappat :P
Mindre bra mår jag idag. Har sovit i 3 timmar, knappt. Var vaken till 6 imorse, rätt seg nu....

Ulrika ligger och halv-sover på soffan och Juliana har däckat i sängen igen.

Partade även lite i fredags. Men då var vi bara hemma. Först tacos till middag och sedan SVENSK cheesecake! riktigt gott! Men det ska bli skönt med måndag nu. Gå till gymmet och träna bort alla drinkar som råkade sköljas ner :S

Lägger upp lite bilder när jag fått dem av ulrika, om jag nu vill lägga upp dem...

ikväll är det iaf au pair möte, och vi ska äta sushi!!!!!! mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0