4 Mars 2011

Idag har jag gjort många saker :D känner mig riktigt duktig. Efter det att jag lämnat Alexander på skolan så stack jag och tränade med min PT, var riktigt jobbigt idag, men samtidigt skönt! Efteråt var det bara hem och hoppa i duschen. Sedan dammsög jag hela huset, första gången jag dammsög mitt rum :P Så går det när man är bortskämd med städerska (hon var inte här denna vecka, därav dammsög jag...)
Börjat med min packning inför avresan imorgon. Hämtat lite saker på apoteket, varit och handlat mat till hundarna. Och sedan plockat undan lite här hemma, så att det är städat och fint!

Var även och köpte mig ett par hörlurar till telefonen, mina som jag har har gått sönder :( hade även tänkt att köpa ett par mjukisbyxor, kollade på mitt konto och såg att jag bara hade 16dollar på kortet. De drog visst avgiften från gymmet idag :( Suck och stön, nu är jag verkligen pank!

Efter att jag plockade upp Alexander på skolan så åkte vi och köpte rock-ringar :D Så nu ska vi rocka hjärnet! Så roligt, se om man kommer ihåg hur man gör bara...
Ikväll ska jag och Ulrika på middag hos Daniel och Christian, får se hur det går. De verkar inte ha så bra koll.. De vet inte vad de ska laga (eller köpa hem...) när vi skulle komma osv. bra koll ja...

Imorgon åker vi till Colorado, ska bli riktigt roligt :D Ser dock inte fram emot resan dit, först flyg med 1 byte och sedan en bilfärd på ca 2 timmar innan vi är framme. Vi börjar härifrån id 7.45 på morgonen. Så vi får se hur länge vi är på resande fot...

Ne nu ska jag föra över de sista av musiken till min telefon, så man har lite musik på planet!

Kommentarer
Postat av: Rubenselina

Lots of great info, keep up the good work!

2011-12-01 @ 12:29:28
URL: http://rubenselina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0