Congratulation!

Idag hade vi ett litet annorlunda upplägg på min tyska lektion. Min lärare fyllde nämligen år. Så vi hade med oss lite tårta och dricka :D Det är inte varje dag man får fika på lektionstid :P Vi fick även i uppdrag att skriva en födelsedags sång till henne. Eftersom tyskarna inte riktigt har någon. Så vi blev indelade i 3 grupper. Vi i min grupp översatta den svenska till tyska, lite annorlunda, men det uppskattades :P

Annars har det inte hänt så mkt. var och tränade på gymmet efter skolan. Efter det åkte jag och mötte upp Alexander och Nelson. Fika som vanligt på Starbucks. Tog en andra runda med hundarna i det härliga vädret!

Ikväll ska jag åka och möta upp Theresa och hennes tyska kompis, så det blir ännu en kaffe på Starbucks. Är ledig imorgon, eftersom Alexander inte har någon skola och han ska vara hos sin pappa i helgen. Så det blir en slapp dag för mig imorgon. Och imorgon kväll bär det av på ROADTRIP! tjoho vad roligt!


Lite cheesecake och dricka i röda plastmuggar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0