Easy A

Idag hade jag mitt sista prov i tyska! Gick helt galant! vi var indelade i grupper och vi skulle vara 4 i min, men tva hoppade av klassen, eller de fick inte forsatta for att de hade for att de hade for mkt franvaro... Och den andra tjejen, dok aldrig upp.. Sa det var abra jag... Gick hur bra som helt, super enkelt! Enkla 100 poang! Sa nu har jag fatt mitt slutbetyg, ett stort och fint A! jippi! Sa nuhar jag lov! i alla fall fran skolan! fick for ovrigt 99 och 97 pa mina prov jag gjorde igar.

Annars da. Jo det e bara bra, har njutit for fullt utav dagarna och specielt helgen. det var sa fruktansvart varmt och skont har! Och nasta helg blir det kyla istallet. Men det ser jag fram emot oxa!

Kom nyss hemifr[n att ha hamtat hundarna pa spat, sa nu lucktar det gott och ar sa rena och fina! Handlade lite snabbt pa target oxa at Teresa, lite saker som vi ska ha med oss. maste nog oxa borja med min packning. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha med mig, men det loser sig nog.

ne nu ska jag ga och fixa mig sa att jag kan titta pa Greys i lugn och ro!



Jag och Ulrika provade lite olika fina kepsar infor sommaren


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg kepa Jennypenny!! :D

2011-03-03 @ 09:55:58
URL: http://inwe.se
Postat av: Mammi

Gillar den andra under grodan = )

2011-03-04 @ 06:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0