Ensam är stark

Idag när jag vaknade så såg jag att jag hade fått ett mess av min PT, hon var tydligen sjuk och kunde inte träna med mig idag :( Jag som hade sett fram emot att ha någon som stog och skrek på en.. Var ju mer än två veckor sedan jag tränade med henne...

Men hur som helst. Fick lite sovmorgon iaf. Sov till strax efter nio :D Ner och åt frukost och sedan slappade jag lite i sängen med att läsa min bok. Sedan tjatade jag på mig själv att släpa iväg mig till gymmet. Hann inte mer än springa på cross-trainern i 10 minuter innan min PT dök upp :D Hon mådde tydligen mkt bättre och undrade om jag hade lust att träna med henne senare idag, SJÄLVKLART! Så det blev bara 30 minuters löpning för mig och sedan lite stretching.

Snabbt iväg till affären och handla lite varor så jag slipper göra det på måndag :P Duktig på att planera ibland!
Sitter här i mitt rum nu och slappar lite. Satt på en maskin med tvätt, skrivit lite flashcard inför min tyskatenta som jag har på måndag. Ska dammsuga lite på nerevåningen oxå, och sen beger jag mig igen till gymmet :D

Ikväll är det ROADTRIP som gäller! Tror vi blir åtta tjejer totalt som drar iväg! Ska bli så skoj/skönt att få lite miljöombyte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0