Gammal!

Har fortfarande inte återhämtat mig sedan helgen. Är så fruktansvärt trött hela tiden! Nästan så att jag somnade på min lektion idag! Inte bra...

Efterskolan så stack jag till gymmet och tränade, var mer pepp idag än vad jag var igår. Så lite kondition och mage fick det bli idag. Sedan hem och duscha och efter det så la jag mig på baksidan och sola :P
Vädret är värkligen konstigt här... Igår snöade det och jag hade min vinterjacka på mig, idag låg jag i shorts och uppkavlat linne och solade :D Underbart!

Sedan satt jag i solen efter att jag hämtade upp Alexander på skolan, han fick springa runt och leka i en timme, så jag passade på att slappa.

Ska försöka lägga mig hyffsat idag, men det brukar ju gå sådär... Måste vila upp min gamla kropp!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Gamla kropp??! Det är ju nu den är som bäst!<3

2011-03-30 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0