Farväl och födelsedagsfirande

Idag har varit en bra dag!

Började dagen med mitt sista pass med min PT, hon flyttar till andra sidan landet imorgon :( Så nu ska jag börja träna med en annan tjej. Kommer säkert gå minst lika bra, men jag kommer sakna "min" tränare. Men hon tyckte att jag skulle komma över och hälsa på henne i sommar, och vem vet, det kanske man ska göra :P

Efter det så tog jag mina små monster till hundar på en promenad. Klarade oss undan från regnet. Har absolut inget emot att det var lite halvtaksigt väder nu på morgonen. Bara skönt måste jag säga. Kommer dö i sommar av värmen, men det blir väl till att jäsa vid poolen då.

Plockade lite här hemma och skypade med lilla mamsen <3 Alltid lika trevligt, och idag fick jag inga störningar på linjen heller ;)

Sedan var jag och handlade mat inför kvällen och helgen. Theresa fyller hela 19 år idag (tänk om man endå kunde få vara så ung...) Så jag bjöd över henne och hennes värdbarn plus Ulrika på middag idag :D Riktigt trevligt! Blev pasta med pesto, permesan och pinjenötter och lite annat smått och gott till. Sedan serverades light pannacotta med bärmix till efterrätt, uppskattat det med!

Så nu sitter jag här på rummet mätt och belåten. Precis nattat Alexander och mina gäster åkte för en stund sen.

Imorgon blir det att åka in och fixa bilen, hoppas att de fixar ALLT denna gång. Fast å andra sidan så har jag inget emot att åka runt i den bilen :P




Glömde att ta en bildpå varmrätten. Men detta är iaf efterrätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0