27 november

Så var denna långhelg över, och imorgon är vi tillbaka i jobbvardagen.

Igår var jag, Theresa, Gabbie och Jana och såg på fotboll, UNC vs. Duke. Lite av en derby match kan man säga, då båda lagen är härifrån. UNC vann såklart! Riktigt bra match var det. Börjar fårstå lite mer och mer utav reglerna nu iaf :P Satt förövrigt och tittade på första halvan av matchen i t-shirt. Rätt så skönt att det inte är så kallt, men jag saknar kylan lite faktiskt, och snön!

Hur som helst, efter matchen så drog vi iväg och åt sushi. Gabbie hade mkt att säga till om när vi skulle beställa, för hon ville inte ha det och inte det... Men i slutändan när vi fick in maten så blev hon riktigt frälst :p Hon gillade det så mkt, så vi åkte till och med och åt där idag igen. Bara älskar deras sushi! Kommer sakna den när jag kommer tillbaka till Sverige!

Annars har dagen varit bra. Var och hämtade upp Alexander på förmiddagen och sedan har vi forsatt att julpyntat här hemma. Mina värdföräldrar hade tänkt att åka och köpa julgran idag, men de tyckte att det var för varmt för att göra det...  Sedan hade vi lite första advent fika med glögg och pepparkakor. Mums!


Mmm sushi....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0