30 Hours of MADNESS!

Japp, var vaken i 30 timmar idag, tog mig en en timmas power-nap mellan 2 och 3 nu på eftermiddagen. Så är lite trött.

Gårdagen var hur trevlig som helst! Åkte över till Theresa och hjälpte till med Thanksgiving matlagningen. Vi gjorde även lite snack-tallrikar så vi kunde äta lite undertiden vi stod och lagade mat. Middagen var hur god som helst! Peacanpajen var oxå en stor hit. Var dock tvungen att vänta ett tag innan man kunde äta den, var så full av all mat :P

Efter att vi ätit och alla satt och slappade i soffan så kom Gabbie över. Satt där och slappade lite mer innan vi åkte hem till mig. Natta hundarna för kvällen för att sedan dra ut på crazy shopping! Åkte först bort till Tanger, det var nästan omöjligt att hitta parkering, folk och bilar överallt! Men tillslut hittade vi en. Knatade runt där i runt 3 timmar. Fyndade lite saker och annat onödigt bra-att-ha.
Sedan åkte vi hem. Gabbie var trött så hon åkte hem till sig. Jag och Theresa forsatte. Kan göra en lång berättelse kort. Vi kom hem igen strax efter åtta på morgonen :P Måste säga att det här med Black Friday var värt att prova. Heeeelt galna amerikanare och jag och Theresa förstås. Men är i stort sätt klar med all min julklapps handling nu.

Höll dock på att garva ihjäl mig när jag och Theresa skulle ta våran lilla napp. Theresa säger helt plötsligt "I'm so excited that I can't sleep" Så kan det tydligen bli när man varit uppe i lite mer än ett dygn.

Ikväll så var vi iväg på ballett. Den var riktigt bra! Såg Askungen. Sjukt bra! Så det känns bra att vi ska gå och se The Nutcracker snart oxå.

Men nu ska jag ta och sova. Känner att det ska bli riktigt skönt!

Natti natti!


Min present till Theresa värdföräldrar...


...Innehållande lite olika sorters hembakade kakor...


...Samt lite chokladpraliner. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0