God morgon!

Morrn morrn!

Så var det dags för en ny arbetsvecka. Kommer bli en kort sådan, jobbar idag och halva dagen imorgon, sedan är det "helg" igen :D Skönt att Amerikanarna har lite extra högtider!

Igår var ännnu en trevlig dag. Mötte upp tjejerna för lite kaffe på förmiddagen innan vi begav oss och shoppade lite. Var stoooor rea igår igen. Köpte två stycken lite tjockare tröjor för 15 dollar, helt ok. Tjänade 42 dollar på den rean, tackar.

Sedan åkte jag och Gabbie och tittade på herrarnas första basketmatch för säsongen. Riktigt bra match var det, och jag och Gabbie flyttade oss lite närmare planen, så bra platser hade vi oxå. Vann med 101 mot 75 tror jag det var. Woho! Go Tar Heels!

Sedan åkte vi hem till Gabbie och åt lite middag, vi kom på att vi inte hade ätit någe på 8 timmar och att det var förklaringen till varför vi var så hungriga...
Vi hade planer på att gå på bio ikväll, men eftersom vi åt en lite tidigare middag så bestämde vi oss för att se bion igår. Så Breaking Dawn it was! Måste då säga att boken var SÅÅÅ mkt bättre! Men filmen var ok.

Ne nu ska jag och Alexander ha lite frukost. Sedan blir det skola/gym för oss två.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0