Tunga dagar

Har haft ngr tunga och jobbiga dagar. Men nu känns det lite bättre iaf. Men det var inte skoj att vara i mina skor... orkar verkligen inte gå in på vad det var, så ni får nöja er med detta. Är sjukt glad dock, att jag har så otroligt fina och underbara kompisar här! Skulle inte klara mig utan dem! <3

Annar så är det bra. Danskan som jag träffade i söndags var riktigt trevlig! (självklart har hon var här lika länge som jag... Varför kunde jag inte ha träffat henne redan då???) Vi satt och pratade i 3 timmar. Satt ute och njöt av det fina vädret. Kan säga att solen tar här även fast det är november! Efter mina 3 timmar i solen så såg det ut som om att jag fortfarande hade solglasögon på mig, även fast jag inte hade det... Snygg bränna!

Hade möte med våran nya LCC oxå. Hon var riktigt trevlig :D Vi ska ha henne tills de hittar en ny åt oss. Får se hur länge det tar...

Med skolan så går det bara bra. Just nu läser vi om hur man motiverar sina anställda för att öka produktionen/försäljningen. Kan ju säga att cheferna på STOP där hemma har MKT att lära sig! Inte bara från detta kapitel utan nästan utav HELA BOKEN! Kanske borde skänka den till dem när jag är klar. De skulle verkligen behöva det! De har mkt att lära sig!

Med träningen går det bara bra! Var på ett spinningpass idag och kollade om mitt knä pallade det, vilket det gjorde! Min tränare visade mig sedan hur jag ska tejpa mitt knä, när jag ska ut och springa, så jag slipper smärtan! Lovley :)

Nä, nu ska jag ta och göra klart mina läxor. Så jag har en läxfri dag imorgon :D


Vad skulle jag göra utan er? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0