Uppdatering från helgen!

Börjar visst bli riktigt dålig på att uppdatera min lilla blogg. Sorry...

Hur som helst, helgen var riktigt lugn. Slappade och hängde mest med Theresa och Gabbie. I fredags åkte jag och Theresa till Tanger och handlade lite. Jag lämnade tillbaka ett par byxor som jag köpte helgen innan för att sedan köpa dem igen, fick tillbaka nästan 17 dollar på det :D tack tack! Sedan köpte jag min topp som jag såg inne på DKNY, först var det 50% rabatt på ordinarie pris, sedan hade jag en 20% kupong och sist hade jag ju mina 17 dollar jag fick tillbaka på byxorna, så vi kan säga att min topp endast kostade 20 dollar! Najs!
Sedan åkte vi hem till mig och slappade och åt middag och tittade på film.

På lördagen åkte vi tre till Winston-Salem, ligger ca 1,5 timma härifrån. Var och tittade i de gamla kvartererna och fick lite uppdatering av dess historia. Riktigt trevlig och mysigt. Hade dessutom underbart väder! Trevlig liten dagsutflykt. Sedan blev det middag på Texas Roadhouse, mm gott med stek!

På söndagen gick jag upp vid 6 :( Skulle ut och springa lite inna vi skulle ha vårat sista möte med våran LCC. Dock så kunde jag bara springa 9 miles, innan jag paja båda knäna! Så det var bara att gå tillbaka de sista milen... Suck och stön! Hoppas att smärtan i mina knän går över snart så man kan ut och springa igen.
Frukosten med våran LCC och några av au pairerna var riktigt trevlig.
Sedan åkte jag och Theresa hem till Gabbie och bara slappade, tittade på en film och snackade. Sedan drog vi till en kina restaurang för lite buffé till middag. GOTT!

I måndags var vi även nere på Franklin street och kollade in alla människor i sina halloween kostymer. Skoj!

Ska strax dra och möta upp dem nu för våran onsdags-promenad. Ska även försöka att göra klart min business-läxa som ska vara klar imorgon. Ena uppgiften va inte så svår, men den andra kräver lite mer...


Höst!


Mysigt litet hus!


Mina 2 tokiga kompanjoner :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0