Dränkt katt

Så såg jag ut idag, och Theresa och Gabbie för den delen oxå. Vi valde att chansa på att det skulle vara uppehåll undertiden vi gick våran lilla onsdags-promenad. Men vi hann inte ens mer än halvvägs förren det börjar vräka ner. Vi väljer iaf att forsätta våran runda. Men fy fan vad blöta vi var när vi kom tillbaka till bilarna. Var blöt ända in på underkläderna...

Så istället för att åka direkt hem till Theresa och äta frulle, så åkte jag hem en snabbis och tog en dusch och satte på mig torra kläder.
Sen blev det äntligen frukost. Dock var det bara jag och Theresa, Gabbie skulle iväg till gymmet och träna med sin PT. Hur som hels, frukosten var riktigt god! Hon hade någon müsli-mix med ingerfära i, riktigt gott!

Efter att vi suttit och slappat ett tag så drog vi iväg till en kläd-utfärsäljning. De var i en stoooor lokal och alla kläder låg helt osorterade i banankartonger, så det var bara att riva och rota runt och se om man hittade ngt. Hittade två toppar till mig iaf. Men ska nog åka tillbaka dit någon dag då jag har tid. Tar lite tid att rota igenom alla kartonger :P

Annars har dagen varit rätt så slapp. Och slapp kommer den att forsätta att vara. Theresa kommer över hit om ca en timma och då ska vi titta på film och bara va. Perfekt onsdag :D

Fick även en inbjudan idag till bröllop i Grekland i sommar, najs! Även hittat mig en liten dejt tills dess oxå :D

Ne, göra klart det sista av min läxa nu så allt är klart tills Theresa kommer över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0