Oktober

Så var det Oktober. Jäklar vad tiden går fort!

Senaste dagarna har betstått av mkt träning. I torsdags när Alexander var ledig så drog jag till gymmet innan 6 på morgonen för att hinna med ett Bodypump-pass, riktigt skönt, sedan var jag och Alexander ute och gick med hundarna och senare på eftermiddagen efter att han hade haft sin playdate så drog vi till ett motionsspår med våra cyklar och cyklade 18miles, vilket är typ 30km! Bra jobbat!

Mötte även upp Theresa för våran onsdags motion-frukost träff. Gabbies ena unge var sjuk så hon kunde inte komma denna gång heller :( Men jag hoppas att vi blir full trio nu på onsdag :D

Igår så körde jag järnet på gymmet, min tränare sa även att det är officiellt nu, -jag är hennes starkaste klient! Det ni! Till och med folk omkring säger "Oh my God, she's strong" :D Alltid skoj att höra!

Mötte upp Theresa och Gabbie för middag igår oxå, blev kinabuffé, så gott! Måste nog säga att jag gillar glassen i slutet bäst :P

Idag ska vi dra över till Winston-Salem och kolla in ngn gammal by, vi hittar säkert på annat oxå. Men skönt att få göra en lite utflyckt och se annat ibland.


Liten bit utav Duke-trail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0