Upp, ut och iväg!

God morgon! Idag är det race-day! Vilket innebär att jag ska springa ett 5 kilometers lopp till förmån för bröstcanser forskning! Theresa och Gabbie ska även springa :) Ska bli riktigt trevligt. Det jobbiga är bara att det är nu på morgonen och det verkar som att kylan ni har hemma i Sverige har kommit hit nu oxå :( Det är bara 10 grader ute. Hatar när det är kallt och man ska ut och springa, man vet aldrig hur mkt kläder man ska ha på sig :S

Kommer bli varmare på eftermiddagen, men det gör inte mig ngn nytta just nu :(

Efter det så blir det nog att åka hem och göra klart alla läxor, så jag slipper sitta med dem på måndag. Försöker vara lite duktig och planera här.

Ikväll så ska jag och Alexander ha en liten dejt. Rob och Teresa får gäster över här på middag så då ska jag ta Alexander på middag och bio. Se om vi hittar någon rolig bra film som han vill se.

Just det, på tal om bio. Jag och Theresa var och såg Crazy, Stupid, Love igår. Har ni inte sett den, SE DEN! Så ortoligt rolig och bra! Loooove it! Det är en film som jag skulle kunna se om och om igen! Klockrena kommentarer och annat skoj!

Ne fixa det sista innan Gabbie kommer och plockar upp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0