Helgs rapportering

Hmm, vart ska man börja...

Börjar med att berätta att jag var duktig idag och plågade mig själv. Sprang hela 14.1 miles, ca 23.5km! Kan tilläggas att jag var helt slut sista biten. Trodde aldrig att de sista 3 milesen skulle ta slut. Mina ben var som gelé efteråt, var knappt så att man kunde gå den sista milen tillbaka till bilen. Men det kändes grymt skönt efteråt :D Creds till mig!

Har även varit och shoppat för första gången på väldigt länge. Blev dock inte så mkt, bara lite trosor från Victoria's Secret. Glömde ju hälften av alla mina trosor hemma i Sverige :( Känns som om att jag måste tvätta varannan dag för att ha rena underkläder... Lite jobbigt :P Men nu har jag massa nya fina trosor :D

Annars så har jag fikat med Gabbie i helgen, suttit och snackat om en jäkla massa. Mötte upp Theresa för en liten picknick-fika idag och prata om hennes lilla äventyr i Colorado, och såklart massa annat smått och gott :D

Tog ledigt från gymmet i lördags, då jag har tränat alla andra dagar, vissa dagar har jag även tagit två pass på gymmet, så jag förtjänade lite vila. Fick även höra av min tränare att killen som jag tränade med i tisdags tyckte att jag var riktigt stark, alltid kul att höra. Jag kämpar in i det sista :) Är envis på allt :P

Hmm mer då? Kommer inte på någe. Börjar bli gammal nu, så minnet börjar svika än. Så går det när man inte bloggar på ngr dagar, men det gör ju inte så mkt. Inte många som följer bloggen verkar det som, förutom Maria och Michis, ni andra kanske skäms för att ni läser min blogg och vill förbli anonyma? Mkt tråkigt måste jag säga. Men men...

Ne, nu ska det ta och kollas på film innan jag ska sova. Mina stackars knän värker lite så de blir nog glada av att bra få slappa lite. Vill ju inte slita ut dem än ;)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du e så duktig gumman =)å du vet ju att jag följer dig varje dag <3

2011-09-19 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0