Bebis björn!

Igår såg jag för första gången en vild björn unge! har sett björnar förr men aldrig ute i det vilda. Det var riktigt häftigt! hade lust  att klättra upp i trädet och krama om den, men med tanke på att det ändå är en björn och att mamman bara var några kvarterer bort, gjorde att jag avstog :P

Annars är det bara bra här uppr i Mammoth. Var ute på min första löparrunda idag, blev 1 mil, rätt så skönt. Måste ju försöka hålla igång så jag inte dör helt på lördag...
Sista dagen i "mitt" rum. Kommer upp en till familj nu idag, så jag får snällt flytta ut i allrummet... Helt ok, men detär ju rätt så skönt med ett eget rum.

Lagade Gulasch soppa till alla här igår, smakade inte riktigt som det gör "hemma" men den blev god iaf och alla älskade den :) Så det var ju bra iaf!


Baby-björn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0