Så blev det tomt igen :(

Idag var det Theresa sista dag här hos mig :( Känns så tomt att sitta på mitt rum nu.

Jobbade som vanligt imorse, men sedan begav jag och Theresa till uncle Bills pancake house! Mötte upp kat där och åt en supergod frukost innan det var dag att kära Theresa till flygplatsen :( hade hellre behållt henne! Men som vi sa, bara 67 dagar kvar tills att vi ses igen, och denna gång i Sverige! kommer kännas helt sjukt men ändå så bra :)

Vi gjorde inte så mkt dock när hon var här. Eftersom jag jobbade och hon redan har sett allt som är värt att se här innan typ... Men vi hann med venice och de andra stränderna här omkring. Igår åt vi även middag på In-n-out Burger, kanske inte världens lyxigaste restaurang, men sjukt goda hamburgare hade de :) Kommer nog hinnas med en gång till innan jag åker hem :)

Mest blev det slappande och snackande. Bara trevlig att ha henne här. Kändes inte som om att det var 3 månader sedan vi sågs sist. Men nästa vecka vid denna tid så sitter hon på flyget hem tillbaka till Tyskland, SJUKT!

På tal om något helt annat, idag fick jag dock en bra överrasknig! En som gjorde mig super glad! jag fick ett PÅSKÄGG!!! med SVENST GODIS i!!!! total lycka! <3


Jag och Reesa vid Venice kanal


Reesa och hennes (min) fina cykel


Mmm Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0