Dessa drömmar

Drömde igen nu i natt om att jag kommit hem till Sverige efter min tid här i staterna, och det ända som jag tänker är, varför? redan? Varför kom jag hem? Känns så konstigt, tänker varje gång jag drömmer dessa drömmar att jag hoppas att det bara är en dröm och att jag kommer vakna upp i min säng här igen. Kommer jag känna så även när jag verkligen kommit hem igen? Kommer jag känna att jag bara vill tillbaka på en gång? Och varför drömmar jag denna dröm om och om igen? Är det för att jag börjar inse att min tid här har ett slut, att jag faktiskt har ett "slut datum". Känns så konstigt.

Men annars då. Veckan uppe i Mammoth var hur härlig som helst, även fast jag inte åkte någon bräda. Var ute och sprang lite på mornarna, läste lite i min bok och njöt av att vara ensam. Var full rulle så fort alla kom tillbaka från backen. Vi var 6 vuxna och 6 barn i ett och samma hus... Men det gick fin fint, de andra familjerna och deras barn var hur trevliga som helst och allt gick bara bra!

Kom hem därifrån i lördags, så det var bara att packa upp alla saker och få ordning på allt här, sedan blev det massa slappande för mig på kvällen, skönt att bara va :)
Igår mötte jag upp Kat för en liten cykeltur (26miles, lite  mer än 4 mil...). Vi cyklade över till Santa Monica, slappade lite där i solen och bara hade det skönt, sedan cyklade vi tillbaka, gjorde ett stopp i Venice för lite lunch. De har en supergod Italiensk restaurang där, så gott och portionerna är enorma! Så vi delade på en.

När vi väl kom tillbaka hem så åkte vi och hämtade upp lite take-out mat och sedan lite smått och gott. Hem och mötte upp Anika och Sandy. Satt i mitt rum framför tv:n och tittade på Oscars galan, kändes lite konstig att kunna sitta och titta på det på normal sändningstid, inte behöva gå upp mitt i natten som man måste göra i Sverige.
Efter att det var slut så åkte tjejerna hem och jag fixade lite här innan jag stupade i sängen.

Idag börjar jag inte jobba förrens 12, hade tänkt att dra till gymmet men har ingen bil, tänkta ut och springa lite istället, men det ska regna. Så suck... försöka hitta på massa andra saker som jag måste göra här hemma då :P



En av två snögubbar som jag och Kayla gjorde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0