Söndag

Sovmorgon med andra ord! Skönt att få sova tills man själv vaknar, även fast det inte blir så många fler timmar, men bara vetskapen om att man får sova är helt underbar!

Annars då, igår gjorde jag inte så mkt, jobbade mest hela dagen. Var ledig 3 timmar runt lunch, men that was it. Hade sådan sjuk träningsvärk (har det fortfarande...) så det blev inge gym... Slappade och hoppades att massa människor skulle vara inne på skype, men icke sa nicke.

Familjen hade massa gäster igår, de skulle ha ngn form av matlagningskurs tillsammans. Åt lite av deras förrätter och sedan tog jag hand om deras disk :P vilket isäg uppskattades så mkt, har tappat räkningen på hur många ggr de tackat mig för det :P
Gjorde även klart cupcakesen som jag och Kayla bakade, de var riktigt goda!

Jobbade till halv tio, eller jobba och jobba, jag höll mig i närheten ifall de behövde ngn hjälp med alla barn, annars så slappade jag och försökte hitta på saker att göra undertiden.

Idag är det Super Bowl! Ska möta upp Kat senare för att spana in det, inte så värst roligt men jag vill se reklamerna! En vän till familjen här har varit ansvarig för Samsungs reklam, 90 sekunder lång, vilket kostade 11 miljoner DOLLAR! och det var bara för sändningstiden, sen är det ju kostnader för att göra själva reklamen, snacka om press!

Ne nu ska jag äta resten av min frulle och sedan hoppas att syster yster loggar in på skype som hon sa igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0