The Help

Läste klart min bok The Help idag. Mkt bra bok som jag verkligen rekomenderar! Så strax ska jag ta och kolla in filmen och se om jag tycker lika bra om den :P

Har äntligen kommit igång med träningen nu, känns riktigt skönt! Men jag saknar mitt gamla gym i North Carolina, det var bara så mkt bättre på alla sätt och vis, men jag får se det positiva - det är billigare gym här och det är ju "bara" för 4 månader till :P
Ska se om de har någe roligt pass imorgon jag kan gå på eller om jag får träna själv :P

Kom på att jag inte skrivit någe om i söndags då vi åkte över till Venice och Santa Monica. Det var riktigt roligt att gå längst beachen i venice och se alla konstiga människor som fanns där samt att det stod folk varannan meter och sa att "the doctor is in" om man ville ha lite medicinsk marijuana :P Men det blev inget denna gång.

Åt lunch på en supergod restaurang, så gott, men oj vad jag åt för mkt, inge bra!
Fick dessutom massa skavsår från mina skor, så när vi kom till Santa Monica så knatade jag och Emma runt och letade reda på en sko butik så jag kunde köpa ny skor :D

Annars så har det inte hänt så mkt. Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av veckan förutom att jobba och träna. Ska försöka klämma in en dejt med någon utav tjejerna hade jag väl tänkt, sen får vi se.

Ne, nu ska jag kolla på film!



Venice Kanal


En av många doktor-mottagningar


Santa Monica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0