Underbara älskade träningsvärk!

Tjoho! Jag har träningsvärk, trodde aldrig att jag skulle bli så glad av att ha det! Kan varken skratta, hosta och massa andra saker förrens det tar emot i magen, kan även inte lyfta armarna ovanför axelhöjd! Tjoho! Som jag har saknat denna känsla!

Imorgon ska jag förhoppningsvis hinna med ett bodypump pass! Ska bli sååå roooligt! Sen får vi se vad det blir resten av veckan :P

Annars så rullar dagarna på, min värdfamilj är hur härliga som helst! Är så glad att jag hamnade hos dem! Min värdmamma frågade mig även om jag inte kunde stanna längre och vilken tur de hade som fick mig :) Det värmer när man hör så snälla ord :)

Ne nu ska gaddarna borstas, sedan ska jag gå och skalla kudden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0